POSLOVNI ASISTENT

Pomažemo malim i srednjim poduzetnicima kojima nije potreban djelatnik na puno radno vrijeme u administrativnim i računovodstvenim poslovima, kako bi imali više vremena baviti se svojom glavnom djelatnošću i povećati učinkovitost poslovanja.

Poslovna (virtualna) asistentica je
Vaša poslovna partnerica u dijelovima poslovanja koje ne stižete ili ne volite raditi, a opseg poslova ne traži angažman djelatnika na puno radno vrijeme. Npr. Volite popravljati zube ili raditi frizure ali mrsko vam je pripremati račune za knjigovodstvo. U tom slučaju, najbolje rješenje vaše situacije je angažirati poslovnog asistenta. Time možete imati poslovnu tajnicu, voditeljicu ureda, računovotkinju, voditeljicu projekata, dizajnericu, u dvije riječi poslovnu partnericu na koju se možete osloniti, iako nije fizički prisutna u vašem uredu.

Prednosti angažiranja poslovnog asistenta:

  • Radimo za vas samo onoliko vremena koliko je zaista potrebno
  • Radimo u svom prostoru, na svom računalu, programima, opremi
  • Plaćate nas po satu, danu, paušalno ili po odrađenom projektu
  • Plaćate nas za odrađene zadatke bez plaćanja doprinosa, poreza, godišnjih odmora, bolovanja i drugih davanja,
  • Zadatke obavljamo putem e-pošte, telefona, online platformi, programa za upravljanje projektima.
  • Oslobađamo vas zadataka koji oduzimaju vrijeme a ne donose konkretnu zaradu.
  • Omogućujemo vam da svoje vrijeme i focus usmjerite na poboljšanje poslovanja, dobivanje novih klijenata te time povećate i profit.

Uštedite vrijeme i novac. Povećajte učinkovitost i profit.

Važno nam je posao obaviti kvalitetno i u zadanim vremenskim rokovima. Želja nam je poboljšati vaš poslovni i privatni život, osloboditi vam vrijeme za poslove koji su vam najvažniji, za usredotočiti se na rast i razvoj poslovanja, ali jednako tako osloboditi vam vrijeme za obitelj, društvo i stvari koje volite.

Administrativni poslovi

  • Usmena i pismena poslovna korespondencija
  • Kontakti s kupcima, dobavljačima i poslovnim partnerima
  • Pisanje i slanje dopisa, upita, ponuda, narudžbi, računa
  • Pronalazak i analiza najpovoljnije ponude za nabavu robe i usluga
  • Naručivanje uredskog i ostalog materijala
  • Koordinacija dobavljača
  • Organizacija podataka u excel tablicama
  • Unos podataka i vođenje evidencija (unos, održavanje i uređivanje)

Financijsko – računovodstveni poslovi

  • Izrada izlaznih računa
  • Vođenje ulazno – izlaznih računa
  • Priprema dokumentacije za računovodstvo
  • Usluge platnog prometa
  • Otvorene stavke
  • Izrada projekcije troškova i analiza
  • Izrada putnih naloga

Upravljanje projektima

  • Upravljanje projektom, planiranje i koordinacija provedbe projekta
  • Izrada poslovnih planova
  • Priprema dokumentacije

Grafički dizajn

  • Izrada memoranduma, posjetnica, brošura, letaka, plakata, roll-up
  • Izrada vizualnog identiteta
  • Rebranding
  • Održavanje i ažuriranje web stranica u WordPress-u (promjena sadržaja, promjena teksta ili slike, te dodavanje ili skidanje linkova)

 Digitalni marketing

  • Planiranje i produciranje konkretnog i korisnog sadržaja za web stranice i društvene mreže koji će vas kvalitetno promovirati i efikasno prodavati vaše usluge i proizvode.

  • Analiziranje i dobro upoznavanje vaših potencijalnih kupaca te stvoriti profil vašeg idealnog kupca.

  • Personaliziranje oglasa tj. kreiranje oglasa koji će vašim potencijalnim kupcima ponuditi ono što žele i trebaju na način koji im je privlačan

Organizacija događanja

  • Organizacija sastanaka
  • Organizacija evenata
  • Organizacija predavanja i seminara
  • Team building

Ukoliko ste zainteresirani za poslovnu suradnju ili imate dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte kako bi dogovorili besplatni informativni sastanak temeljem kojeg ćemo točno definirati vaše potrebe te sukladno tome izraditi ponudu.

Usredotočite se na svoje glavne poslovne zadatke slobodni od brige o administrativnim poslovima, uređivanju web stranice, naručivanja uredskog materijala i sličnog.

UNAPRIJEDIMO UČINKOVITOST VAŠEG POSLOVANJA ZAJEDNO